Monday, August 10, 2009

SCS Mgmt Meeting-Holiday Villa

Pada 5 & 6 Ogos lalu, aku n the team telah diminta menjadi sekretariat untuk State Consumer Sales Management Meeting yang berlangsung di Holiday Villa. Tetapi, persiapannya juga amat lah memenatkan. Nampak macam senang je tp sikit punya remeh lah nak buat itu..ini..
At last, berjaya juga. Tapi, macam2 cerita yang berlaku. Hanya tuhan yang tahu. Tapi aku nak juga catatkan di sini. Aku ni senang and simple je orangnya. Tidak terlalu detail..tidak terlalu cerewet..cukuplah ala kadar sahaja dan selalu berpegang pada kata2 ni.."Malu bertanya sesat jalan". Tetapi ada juga yang tidak pandai nak mengajar orang sekeliling. Hanya tahu menunding jari pasa setiap kesilapan yang dibuat walaupun pada awalnya tunjuk ajar boleh diberikan. Namun, aku tetap aku..berdiri teguh sebelum tumbang. Kini, aku belajar melalui pengalaman.
Aku tak minta korang yang membaca ni paham apa yg aku maksudkan..cuma sekadar melepaskan apa yang hati ku minta ku coretkan.

Walaupun begitu, aku n geng amat seronok sekali berada di situ untuk acara ini. Kami adakan meeting untuk 2 hari tu.










1st day -o5 ogos 2009
Bermula acara jam 9 pagi sehingga 7 ptg. Malam tu pulak, kami ada dinner bersama-sama dengan PTTs head. Ok lah..siap ngan karaoke lagi tu. Bila semua dah cabut, barulah team aku nie berkaraoke..siap ngan AGM aku lagi tu. Boleh tahan suaranya..wow...

2nd day-06 ogos 2009
Sambung pada pagi tu..ada juga kena sound..lantak ngko lah labu..yang penting hati mau nak hepi. Tapi tak hepi juga..tup2..nak main bowling lak bagi sesi petang tu. Kena juga arrangekan. So, jam 3 pi main bowling..seronok gak..
Selesai semua dalam jam 5 ptg.

seronok dapat kenal dengan PTTs head. Diaorang pun sporting gile..Dan, yang paling best kami tidur di Holiday Villa bersama2..bilik secretariat tu kami share 5 org. Ngan Mak buyong sekali tidur sana..Haza lah tu. Yang bestnya..kami asyik ketawa je..macam2 perangai...
whatever lah..layan...

2 comments:

Anonymous said...

apsal byk gambar ajk dpd meeting yg sbenarnya ni? buat keje ke, tk buat keje.. marah mj nie..

Mrs Bahari said...

well..biasalah ajk mesti vogue and havoc lebih..memang kalau g mana2 yang penting gambar kita dulu. Yang meeting tu biar deme meeting Karang meeting tak habis..posing yang lebih..payah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Our Wedding..Mr and Mrs Bahari

Daisypath Anniversary Years Ticker