Thursday, June 25, 2009

Suprise birthday party Zira













Lewat 2 hari daripada Liz, Zira pula diraikan. So, pd 22 Jun 2009, suami kpd Zira nie iaitu Kobis telah merancang utk suprisekan wife dia. Kami kalau ada perancang, baru rancangan boleh dijalankan. So, pada mulanya memang nak celebrate secara diam2 tetapi penatlah asyik sembunyi je..

So, pada tanggal 21 Jun kami pun plan lah kononnya nak celebrate father's day..so, para suami lah yang diraikan. Kami semua pun berlakon lah apa lagi. Zira siap buat mee goreng lagi..last2 dia yang diraikan.
Anyway, terima kasih pada tuan umah..Kobis dan Zira dan Selamat Ulangtahun kelahiran ye Zira..yang ke 30....Luv u too..

3 comments:

lyn said...

zie, rajin tul ko mengsuprisekan orang ye. best aku nengok korang selalu bersama. kat presint 9 tu hallo2 la aku. aku ni kan zie, namanya ada anak2 je tapi xtvt penuh mcm ada family. ko selalu ke jumpa liz?

Mrs Bahari said...

Liz aku jarang. Anak dia pun aku tak tengok lagi. Nanti kalau aku berada di sekitar presint 9 tu aku call ko. kalau free boleh lah kita jumpa.

wan hanifa said...

Tima kasih zie n ayie
tima kasih for satey

korang memang pakar suprise

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Our Wedding..Mr and Mrs Bahari

Daisypath Anniversary Years Ticker