Thursday, June 25, 2009

Rindu

Sebenarnya sudah agak lama aku tak berkongsi cerita2 di laman nie. Hampir 2 bulan aku berada di tempat kerja baru dan sejak itu lah agak kurang tulisan gue di sini. Kerja baru nie agak mencabar minda lah sebenarnya. Walaupun tempat baru dan cabaran pun baru namun aku gagahi jua langkah ku ke tampat kerja. Nasib baik officemate semuanya gile2...boleh lah aku samakan dengan kegilaan teman2 di Bukit Petaling tu..
Oleh itu buat teman2 baru ku..yang utama..yang memang havoc tu..thanks coz wanna be my friend..dan buat teman2 lama ku..aku merinduimu..ting tong...
Memang lah rindukan..pada kak ain..mas..kak kin..ramailah..ada ke yang tak rindu. Ada gak kot..!!!Huhu...whatever..

2 comments:

kella said...

hahahaha...kita tahu!! kak zie mesti plg rindu kat kiter kan? kan?
heheheh... ohhh ingat kan tak rindu kami di sinie..
kami kat sini lagi la..
asyik dok ngumpat..errk bukan ngumpat, tapi asyik ngenangkan kak zie jer... huhuhuu...
ari tu dtg pun.. kak zie sibuk semacam..
free2 dtg sini lagi...

Mrs Bahari said...

ye lah mas..rindu lah kat korang. Kat sini pun macam kat sana gak..hepi je memanjang..suara aku kadang tu terkuat lah juga. Nak buat cam ner..dah terbiasa..kerja pun skop yang baru2..walaubagaimanapun..korang tetap havoc lah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Our Wedding..Mr and Mrs Bahari

Daisypath Anniversary Years Ticker