Wednesday, July 1, 2009

Selsema

Dah beberapa hari dah aku selsema. Risau juga kan..So, dah 2 hari MC. Esok and lusa, kami tak leh g opis. Arahan Mngmt coz, kat Menara dah ada sorang positif H1N1. Tapi dia dah kuarantin dah. Tu pun lpd balik dr Singapore. Aku bukan apa, Bos aku pun balik dr Singapore gak..So, yg aku tahu, aku..kak mai ngan En Mokhti tak leh g opis sehingga Friday. Kami bertiga yang selsema. Friday kena g Hospital Sg Buloh utk check. Kalau ok..boleh g keje lah on Monday. Doa2kan supaya kita jauh daripada segala yang buruk. Insyaallah.

2 comments:

kella said...

Kak Zie!! ia lah... kita baru je baca tadi.. tulah.. kak kin pun apa lagi.. terus kol kita!kita kat annexe nie.. tingat gak kak Zie kat menara! pulak tu selsema pulak ke?? haaarrrghh? (emo lebih plak aku nihh)
bukan per.. tkejut gak kan..
minta2 kak zie tu dmm biasa jer..
Amin..

Mrs Bahari said...

aku tak demam lah setakat nie. Tp risau juga kan..Menara ti bukan kalis virus..virus mesti ada kat mana2..nak kena tutup menara tu buat seketika. bahaya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Our Wedding..Mr and Mrs Bahari

Daisypath Anniversary Years Ticker