Sunday, September 27, 2009

Hari Raya yang indah..

Suami..n anak dara ku...

Salam lebaran sekali lagi untuk kalian yang membaca blog ni. Hari raya aidilfitri dah pun berlalu tetapi suasananya masih lagi terasa. Almaklumlah..syawal masih lagi bersama kita. So, hari raya tahun ni, kami beraya di Trg. Umah i lah tu. Semua adik beradik ada kecuali abg yang sulong beraya di kg isterinya lah..
Tahun ni, selesai je menunaikan solat sunat aidilfitri, kami balik ke umah bermaafan dengan mok. So, terasa lah juga ketiadaan Chek. Dalam meriah..dalam riuh rendah..ada sedikit kesedihan. Lepas je bermaafan, kami snap ler gambar sekeping dua..actually banyak keping lah.
Agenda seterusnya, menziarahi kubur arwah Chek dan juga tok wan n tok ki. Hiba rasa hati. Ye lah ..siapa tak rasa kehilangan kan..kita mesti akan melaluinya.

Bersama adik beradik yang ada. Dari kiri belakang, i lah..azizamani (kakak yg sulong), azffalyza(adik yang bongsu), azffadyla (kakak yg ke 3), dari kiri depan, azma ( abg yg ke2) Eshah (Mok) dan Azyah (kakak yg ke2). Azmi ( abg yang sulong) tiada dalam gambar kerana beraya di Kelantan.
Di rumah Mak Teh..selepas menziarah kubur, singgah beraya plus makan di sini..bersama sepupu dan juga family ku..
Di Kubur arwah Muda bin Hamat...Alfatihah..
Bergambar bersama family...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Our Wedding..Mr and Mrs Bahari

Daisypath Anniversary Years Ticker