Thursday, February 5, 2009

SUPRISE PARTY FARAH


Kisah nie adalah satu kisah suprise birthday party dari seorang suami kepada seorang isteri yang telah melhirkan 3 orang cahayamata. Dengan plan yang tak berapa nak proper..akhirnya memang is suprise party lah..Kisah ini bermula dengan satu panggilan telefon daripada Adyra kpd i dan juga kobis. Lalu i pun menelefon yani, han dan liz. Yani confirm nak join coz dia tak de apa2 paln nak ke mana2. Han, insyaallah..Liz tak dapat join. Pada hari yang di tetapkan iaitu 31.1.2009, kami bercadang akan bertolak ke umah farah lepas magrib. Aku pun dapat perkhabaran gembira yang han akan join ngan yanie. Pas tu yang tak berapa gembira, Zira 50-50..coz mak sedara sia ada. Tapi pada waktu yang dirancang, zira, yani,han..dapat join. Gembira tau..coz bukan senang nak kumpul semua nie. paham2 je lah kan..semua dah berkerluarga. Rakyat jelata pulak nak di angkut ke sana ke mari. So, sampai lah kami bersama kenderaan pacuan yang beroda 4..MYVI. Wah, dah pakai MYVI lak...so, welcome to MYVI Club and HONDA Club..pada sesiapa yang berkenaanlah..
Okey, kami tiba tu dengan bekalan makanan seperti big boss Adyra pesan lah.Sate 100 cucuk..dengan kek birthday and pizza sponsored by Yani. Tiba depan umah dia, boleh lah si adyra berdiri megah di depan gate umah. Tapi tak pe..rupanya farah memang ingat aku nak datang umah dia...o..adyra dah cakap kat dia yang ayie nagn aku nak pi pasal nak tanya insurans..bijak..percaturan yang bijak. Akhirnya, aku yang mula masuk umah..dia ok lagi coz memang dia expect aku mai pun..tapi yang terperanjat tu bila tengok muka yani, han,zira,ayie,kobis..siap ngan kek birthday lagi..Aku yang dapat gedebuk gedebak dari farah..sakit o...
Tapi apa2 pun memang best lah jumpa my bestfriend aku tu..Dan farah, memang tak jangka coz birthday dia 01.02.09..tapi kami sambut awal..

"Happy Birthday Farah..Sweet 30"..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Our Wedding..Mr and Mrs Bahari

Daisypath Anniversary Years Ticker