Wednesday, February 4, 2009

Business

Selama 2 bulan lebih aku try business nie, puas hati aku coz dapat juga menyiapkan dapur rumah mak di kampung. Kira lebih2 untung2 gue..At least, walaupun tak lengkap sepenuhnya tapi bolehlah..Kekadang tak terfikir nak buat biz nie. Tapi, aku pikir, jika sesuatu perkara boleh mendatangkan pulangan, apa tunggu lagi..jual je lah. Tapi aku memang suka kat customer punya feedback. Suka jenis material lah..nak itu lah..nak ini lah..best gak..

Jadi, aku simpulkan bahawa Allah memberi kita peluang, dan peluang itu harus diambil dan dilaksanakan dengan jujur..tanpa penindasan kepada pihak yang lain. Yang utama, reda dalam segala perkara yang mungkin akan berlaku di pertengahan jalan itu..So, aku mesti cuba untuk rancang sesuatu yang lebih baik untuk kami mencari kesempurnaan bukan sahaja di dunia tetapi juga di akhirat khususnya.

Selamat berniaga kepada teman2 yang lain.

1 comment:

Anonymous said...

mniaga pe tudung ker

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Our Wedding..Mr and Mrs Bahari

Daisypath Anniversary Years Ticker