Wednesday, April 15, 2009

Bertemu Semula-DDW

Assalamualaikum.

Bertemu semula aku ngan geng2 DDW UTM dulu. Setelah bertahun lama tak jumpa. Kesnya start bila Zira bertembung ngan Sal di Mid Valley. So, start ler menjejaki di sana sini. So, termasuk hari ni, dah 3 hari beremail2 ala2 chat lah dengan Nuar, Rin, Sal, Zira, Farah, Mail, Midec, dan hari nie termasuk Yus.

So, kita akan tetap menjejaki yang lain. Dalam Friendster aku tu pun ada gak geng2 lain. Nanti, aku try test tengok.

Anyway, hapi juga lah coz dah lama tak bersembang, tup2 masing2 dah punya family sendiri. Anak berderet pun ada. Tapi Midec single lagi katanya..tunggu sapa Midec..

Okeylah. Moga persahabatan ini akan berkekalan.
Keep in touch ye..!!!

2 comments:

lyn said...

aku tengok dari jauh jer korang berchat tu, hm best kan dah jumpa balik kawan2, nanti aku add member lain gak.

Pokya said...

apa lagi.... org lain bz gak... tp pandai2 la celah mencelah.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Our Wedding..Mr and Mrs Bahari

Daisypath Anniversary Years Ticker