Thursday, November 25, 2010

Ramadhan

Cerita yang pertama setelah berkurun lama adalah cerita Ramadhan. Alhamdulillah..selamat juga menjalani ibadah ni dengan kandungan yang masa tu berusia 6 bulan lebih. Tapi biasalah semua ibu2 yang pregnant time2 cam gini mesti merasai kepenatan. Kita penat juga coz pagi2 masih seperti biasa bangun untuk menyediakan sahur..tambah pula Alya sekolah kan..

Yang best tu, dapat juga Alya berpuasa dengan jayanya walaupun ponteng 2 hari. Kuat juga semangat anak dara i ni. Bila tengok badan, macam tak mampu je..slim jer tapi alhamdulillah..
So, try harder for next year ye Alya...!!

Puasa tahun ni, sempat juga Ayah mertua kita datang sini. Datang menziarah orang sakit tapi sempat ler berbuka puasa ngan kami sekeluarga.

Mak, adik, kakak, sepupu kita pun datang juga puasa ngan kita kali ni. So, meriah lah juga puasa bersama insan2 yang tersayang. Nasib baik diri kita masih gagah menyediakan juadah2 berbuka.

Bila semua dah balik kampung..terasa sunyi pulak umah coz hanya tinggal kami bertiga saja..

Bulan puasa ni, banyak lah jemputan berbuka puasa. Kita ikut Ayie je lah. Tapi tak banyak pergi pun. Yang mana dia pergi je kita follow. Alya suka sangat kat The Garden Mid Valley.
Kita paling suka makan kat Ikan bakar je lah..tak pun Rosdet Kampung Baru. Tu lah selera kita..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Our Wedding..Mr and Mrs Bahari

Daisypath Anniversary Years Ticker