Thursday, April 15, 2010

Pregnant!!!

Hari nie, memang hepi sesangat coz, dapat tahu yang aku pregnant. Akhirnya penantian selama 7 tahun akhirnya dibalas dengan kegembiraan.
Paling hepi adalah Csha. Banyak betul kata2 dia yang membuatkan aku mengalirkan air mata bersyukur pada Allah s.w.t kerana ini adalah kurniaannya yang tak terhingga buat kami sekeluarga. Sekarang, Csha cakap..dia dah ada adik beradik..dan doa dia selama ini jadi kenyataan. she was happy for me..and tq juga utk Ayie coz selama tempoh berikhtiar tu, tak pernah sekali pun mengungkit pasal anak. Tqvm..and now, seluruh famili happy..keluarga aku, keluarga mertua..sepupu2, kawan2 yang dah lama menunggu berita pun sama2 berkongsi kegembiraan.

Apa2 pun, aku tetap berterima kasih pada mu Allah..walaupun aku banyak melakukan kesilapan namun kau tetap juga memberikan secebis ihsan. Dan, amanah ini akan ku jaga sebaik2nya kerana dia adalah kurnian dari mu..

Semoga aku sihat dan dapat menjalani kehidupan seperti biasa..dan semoga baby sihat dan sempurna sifat. Amin..

5 comments:

ct_nurmarlissaa said...

Taniahh..i'm happy for u sis

kella said...

tahniah kak zie.. lewat baca entry ni, kita gembira sangat bagi pihak kak zie!

ibu amoi & raid said...

tahniah dari kami, ani & wan...same le kita nanti...agaknya sbaya ngan raid x?

Mrs Bahari said...

Ani..
bulan 12 nanti..sebaya lah kan..

rain said...

oh akhirnya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Our Wedding..Mr and Mrs Bahari

Daisypath Anniversary Years Ticker